Με πολυετή εμπειρία στον χώρο του Marketing και έχοντας περάσει από Trade Marketing και Brand Comms ρόλους, τα τελευταία 2 χρόνια ειδικεύεται στους τομείς του PR, Digital Publishing & Influencer Marketing για την Νοτιοανατολική Ευρώπη. Από την θέση αυτή, έχει αναπτύξει σειρά επιτυχημένων και βραβευμένων καμπανιών για την adidas, έχοντας πάντα ως κύριο στόχο τη σύνδεση του brand με τους fans της, δημιουργώντας περιεχόμενο και εμπειρίες μέσα από δυνατές συνεργασίες.
2019: Μια χρονιά που σημάδεψε όλη την ανθρωπότητα. Μια χρονιά που μέσα από τα lockdowns, γεννήθηκαν συναισθήματα και τρόποι συμπεριφοράς που από το 2020 μέχρι και σήμερα έχουν διαμορφώσει τη νέα πραγματικότητα στην οποία ζούμε.
Πώς όμως μια πανδημία επηρεάζει το Influencer Marketing; Πώς η νέα αυτή πραγματικότητα διαμορφώνει την στρατηγική των επιχειρήσεων; Αυτά και άλλα πολλά, θα συζητήσουμε, μέσα από τη ματιά της adidas.