https://www.influencermarketingconference.gr/wp-content/uploads/2021/03/lucy_robertson-320x320.jpg
Account Director, SEEN Connects

Lucy Robertson


Η Lucy Robertson είναι μέλος του Senior Management team της SEEN Connects, πολυβραβευμένου και καινοτόμου influencer agency. Mε προϋπηρεσία σε διεθνή agencies όπως Edelman και We Are Social, η Lucy συνεργάστηκε ως agency lead για brands όπως η Netflix, η HP και η LEGO – ενώ στη συνέχεια συνεργάστηκε με το Netflix, τόσο στις EMEA όσο και στις APAC αγορές. Στη SEEN Connects συνεργάζεται με brands όπως: Nike, Panasonic, eBay, Facebook και Ιnstagram. Παράλληλα, η Lucy είναι λέκτορας στο Πανεπιστήμιο του Westminster, στο Τμήμα Δημοσιογραφίας, ενώ έχει φιλοξενηθεί ως ομιλήτρια στο LinkedIn Live panel των The Drum.

The Keynote

“Archetypal Alignment: Creating Long-lasting Partnerships“


Πώς να επιλέξεις τον κατάλληλο influencer, χρησιμοποιώντας το μοντέλο ”archetypal alignment”, αλλά και πώς να χτίσεις μακροχρόνιες συνεργασίες, οι οποίες αυξάνουν το ROI. H Lucy Robertson θα μας παρουσιάσει ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να δημιουργηθεί μια σταθερή σχέση μεταξύ brand και influencer. Το session θα περιλαμβάνει υποδειγματικές καμπάνιες, μερικά από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν τα brands στην επιλογή των influencers, και επιπλέον top tips για τη μέτρηση της επιτυχίας.

Επικοινωνία


Συμμετοχές Θανάσης Κωνσταντόπουλος, T: 210 6617777 (εσωτ. 228), Ε: [email protected] Χορηγίες Ελλάδα: Άννα Γυπαράκη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 152), Ε: [email protected] Περιεχόμενο Νατάσα Σινιώρη, T: 210 6617777 (εσωτ. 389), Ε: [email protected]

BOUSSIAS

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com